неділю, 30 жовтня 2011 р.

Канікули закінчились, завтра знову вчитись. А ще варто піти в МАН...Мабуть, прогуляю її таки) Треба ж підготуватись до Хелловіну, зробити якийсь грим і в костюмі не запутатись) Я його таки доробила, хороший вийшов, милий, тільки от спідниця надто коротка, але...бувааає.) 
Спати зовсім не хочеться, краще займусь ненависним прибиранням, яке сьогодні напрочуд приваблює. Зазвичай люблю сидіти в бардаку, але sometimes до розкиданих речей з'являється відраза. 
А поки валяюсь під ковдрою і слухаю Dir in Grey. Ця група навіює милі літні спогади і найбільш веселий для мене момент - прогулянку о шостій ранку з хорошим хлопчиком. Короткочасна романтика туманного ранку добряче відбилась в пам'яті. Ніякі побачення під зоряним небом не будуть кращими від спонтанного рішення зустрітись на зорі і захопливо бесідувати, сидячи практично до нитки мокрою від сильного, але такого приємного дощу. 
Ще в той день мене супроводжували на вокзал улюблені друзі, яких лякались консервативні мами таких же дітей, як я. Але то вже інша історія:) І взагалі літо видалось дуже кольоровим. Мені  сподобався  такий цікавий початок і завершення з відтінком магічної давнини споруд Кам'янця-Подільського. 

Немає коментарів:

Дописати коментар