суботу, 17 грудня 2011 р.


Зима взагалі знахабніла. Ніякого снігу, холоду, замерзлих вікон...Бе! А моя застуда - хороший привід нікуди не ходити) Вже  тиждень  провалялась в ліжку, залишилось тільки ще 5 днів чемно відсидіти на уроках. І з усмішкою чеширського кота бігти назустріч канікулам:) 
Дивує те, що поза школою я з надзвичайною легкістю освоюю англійську і японську, встигаю трішки вивчити історію, написати кілька віршів, домалювати кілька фрагментів на стіні...за один день. З настроєм і повними щастя штанами:) Та комусь же захотілось вигадати кляту школу! Ще й не відкрутишся від того, бо кожен зобов'язаний пережити це маленьке пекло. Я розумію, що класу десь до 9 варто вивчати всі обов'язкові предмети, але чому в старших класах не можна зробити певні профілі, де учні відвідуватимуть тільки потрібні їм заняття? От навіщо здались мені косинуси і параболи? Чи хімічні реакції якихось солей з якимись неметалами? Колись навіть не згадаю...Але зараз "треба вчити для атестату". Чесно кажучи, рідко роблю алгебру, геометрію, хімію і фізику. Не тому, що дуже лінь, просто мало розумію, хіба фізика нічого так, по аналогії задачі обчислити можу. Мама вже змирилась, більше не кричить за оцінки. Зрозуміти мене їй було важко, я ж раніше закінчувала *прокляті 9 місяців* відмінницею. ))) 

 Нічого, всього-лише півтора року відівчитись, а далі універ...Тобто знову 5 років тихого жаху, але хто зна, може сподобатись)

А поки іду вчитись поганому:)))

Немає коментарів:

Дописати коментар